מאגרי תמונות כמה זה עולה

השימוש המואץ בתמונות, ווקטורים וסרטונים ברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטלית יצר הרבה מאד מאגרי תמונות אשר מאפשרים ליהנות מכמות מטאורית של תמונות ביצע עצום של נושאים.

קיימים מאגרים שהם חינמיים, כל אחד יכול להוריד תמונות לצרכיו האישיים והעסקיים ולהשתמש בהם ללא תשלם ליוצרים.

 

מאגרי תמונות בתשלום

Deposit photos הוא אתר תמונות בתשלום, יש לשלם בגין כל תמונה דולר אחד או לרכוש מנוי אשר מתאים לקניית שלושים תמונות או ווקטורים תמורת שלושים דולר.

Dreamtime הוא אתר תמונות עצום בגודלו, אשר מאפשר ללקוחות לבחור בין שני מסלולי רכישה האחד על נקודות/קרדיטים והשני על פי מספר התמונות, קבצי הוידאו, איורים, קבצי סאונד או אייקונים אשר נרכשו בפועל.

Stock Unlimited הוא אתר הגובה סכומים חד פעמיים עבור שימוש במאגר, כמו לדוגמה תשעה עשר דולר לחודש או לחילופין שבעים ותשעה דולרים עבור שנה. מעת לעת מתווספים גם מסלולים נוספים וכל לקוח בוחר את השיטה אשר מתאימה להתנהלות שלו.

Shutterstock זהו האתר הפופולרי ביותר ואפשר לרכוש בו מנוי לעשר תמונות בשלושים דולר. מי שרוכש הרבה מאד תמונות כל חודש ומעוניין להוזיל את העלויות, רוכש מנוי חודשי של מאה דולר ש וכך הוא יכול לקנות כמאה תמונות כך שהעלות יורדת לדולר אחד לתמונה.

PIXABAY הוא מאגר איכותי של תמונות בפילוח על פי קריטריונים ספציפיים. באתר זה לא מחייבים להעביר קרדיט לצלם אך אם יש אפשרות והם מעודדים זאת על ידי תשלום או תרומה. אתר זה כולל מלבד תמונות גם ווקטורים, סרטונים קצרים ואיורים. זהו מאגר שכולל לא רק תמונות של צלמים חובבים להורדה אלא גם מאפשר קניית איורים, קבצים ווקטורים ואפילו סרטונים קצרים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס הייטק ועיצוב גרפי
רוצים להיות חלק מעולם הייטק וכמובן השכר הגבוה בתחום? אתם בהחלט יכולים להתברג לתעשייה שצמאה בטירוף...
קרא עוד »
נוב 19, 2018
איך כותבים קורות חיים?
לאיזה תפקיד אתם מייעדים את עצמכם? משרת הייטק? חברת עורכי דין? עבודה רגילה במפעל? אולי עבודה כמהנדסים...
קרא עוד »
דצמ 06, 2021
הקסם של הוראת תכנות לילדים באמצעות משחק
ראית פעם ילד שקוע במשחק? בתוך אותם רגעים של כיף וצחוק, מתרחשת למידה עמוקה. זוהי צורת למידה אורגנית זו...
קרא עוד »
דצמ 03, 2023