איך להיות בודקת תוכנה ללא ניסיון קודם

בודקי תוכנה אחראים לאיכות התוכנה. הם מוצאים באגים, שגיאות ובעיות אחרות בתוכנה לפני שהיא משוחררת לציבור.

להיות בודקת תוכנה זו משימה לא פשוטה במיוחד אם אין לך ניסיון קודם. עם זאת, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להיות בודק ללא ניסיון.

ראשית, עליך לשים יד על מחשב עם מעבד טוב. זה צריך להיות לפחות 4 ליבות ו-8GB RAM או יותר מזה אם אפשר.

שנית, התקן את כל התוכנות הדרושות במחשב שלך כגון Visual Studio או Eclipse IDE ששניהם הורדות חינם מאתר מיקרוסופט. שלישית, למד על שפות תכנות כמו C++ או Java, כך שתוכל לבנות כלי בדיקה לשימושך בהמשך הקריירה שלך, כמו גם כתיבת מבחנים עבור פרויקטים של אנשים אחרים. לבסוף, התחל ללמוד על מושגי בדיקה כמו פיתוח מונע מבחן ובדיקת יחידות כדי שתוכל לכתוב מבחנים טובים יותר עבור עצמך

איך הופכים להיות בודקי תוכנה?

בודקי תוכנה אחראים לבדיקת התוכנה כדי לוודא שהיא בטוחה ומאובטחת. הם גם מספקים משוב למתכנתים, למפתחים ולמהנדסים. בודקי תוכנה צריכים להיות בעלי הבנה טובה של שפות קידוד כמו C++, Java, Python ו-JavaScript. הם גם צריכים להיות בקיאים בשפות תכנות שונות כמו HTML, CSS, Ruby on Rails, PHP. בודקי תוכנה צריכים להיות מסוגלים לבדוק תוכנות במערכות הפעלה שונות כמו Windows 7/8/10 ו-Mac OS X.

בדיקת תוכנה היא תהליך מורכב הדורש הרבה מיומנות וידע. עם זאת, זה לא דורש ניסיון קודם (על אף שמומלץ לעבור קורס בודק תוכנה). בדיקות תוכנה הן חלק חשוב ממחזור החיים של פיתוח התוכנה. זהו תהליך של הערכת תוכנה כדי לקבוע אם היא עומדת בדרישות שלה ומתפקדת כמצופה. הוא גם מעורב באיתור ותיקון באגים בתוכנה לפני השחרור לסביבות ייצור.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תוצאות הגרלת הלוטו ישירות בנייד
בעידן הסמארטפונים והאינטרנט המהיר, להישאר מעודכן ומחובר מעולם לא היה קל יותר. עבור חובבי לוטו...
קרא עוד »
ספט 18, 2023
תעודת SSL – כל מה שחשוב לדעת
לאחרונה התחלתם לחשוב על בניית אתר לעסק? אתם רוצים לעשות הכול כדי שהאתר יהיה כמה שיותר מאובטח ומוגן? אם...
קרא עוד »
מאי 01, 2022
איך להימנע ממתקפת סייבר על העסק?
הדרישה הבסיסית של כל מקום עבודה מודרני היא לאפשר סביבת עבודה טכנולוגית ברמה כזו או אחרת. אי אפשר לנהל...
קרא עוד »
מאי 24, 2020